Nekem is vannak érzéseim

Nem akarom szétoffolni a fiaim blogját... ezért inkább itt írom le az érzéseimet...

Friss topikok

  • viraeg: Timcsi! Köszönöm... én is remélem, hogy minél hamarabb megoldódnak a problémánk... A visszahívás... (2010.06.20. 18:01) Csalódás az emberekben...

Linkblog

Archívum

Átrakott bejegyzés 05.21-ről

2010.06.25. 12:42

szerző: viraeg

Az az igazság, hogy a héten nem csak jó dolgok történtek... megismerhettem a magyar igazság(?)szolgáltatás malmát is...

Jó pár évvel ezelőtt volt egy letiltásom, amiből egy feljelentés lett... aztán elkezdtek nyomozni... valamiért ki lett adva, hogy tettest kell találni... a rendőr szerint én voltam... hiába tagadtam, hiába nincs bizonyíték... én voltam...

Anno az első találkozásunkkor a kirendelt ügyvédnő megnyugtatott, hogy nem fog ez bírósági szakaszba kerülni, ez nem egy olyan ügy...stb. Hát bekerült... három évvel később, már arra sem emlékszem, hogy mit mondtam anno (még jó, hogy megvan a vallomásom), de megvolt a tárgyalás is...

Mindenki reménykedik... senki nem gondolja, hogy elítélnek, hisz sem bizonyíték nincs, sem rám nem lehet bizonyítani, sem semmi... és mégis. A bírónő már úgy jött be a terembe, hogy el vagyok ítélve...

Napokban többet kaptam mint az exem, aki ellen a vád könnyű testi sértés, kiskorú veszélyeztetése és személyi szabadság megsértése volt... pénzbüntetés... az összeg kevesebb... de ha le kéne ülnünk, akkor egy hónappal hamarabb szabadul...
ellenem a vád: okirathamisítás...

Tényleg ennyivel többet érdemlek? Egy állítólag általam kiállított papír egy hónappal több büntetést érdemel, mint az, hogy egy ember megveri a másikat, bezárja és a saját gyermekét is veszélyezteti???

A kérdés költői...

Címkék: igazság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viriiserez.blog.hu/api/trackback/id/tr292109187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása