Nekem is vannak érzéseim

Nem akarom szétoffolni a fiaim blogját... ezért inkább itt írom le az érzéseimet...

Friss topikok

  • viraeg: Timcsi! Köszönöm... én is remélem, hogy minél hamarabb megoldódnak a problémánk... A visszahívás... (2010.06.20. 18:01) Csalódás az emberekben...

Linkblog

Archívum

Csalódás az emberekben...

2010.06.19. 08:16

szerző: viraeg

A kisebbik fiam itt ül az ölemben és mosolyog... nemcsoda, most szabadult meg egy nagyobb adag feleslegtől :P irinylem... még nincs semmi gondja az emberekkel, az emberiséggel... még mindenkire mosolyog drága babamosollyal... meresztgeti kék szemét és próbálja kifürkészni a kifürkészhetetlent...

Vele szemben az anyja (én)... aki már nem először csalódott és naívan azt hitte, hogy most talán másképp lesz... de nem lett másképp. Ismét jött valaki, aki beletiport a lelkébe... mert már megint túlságosan kiadta magát... mert már megint túlságosan megnyilt...

Beteg vagyok... lelkileg... akik fontosak számomra, tudják, hogy miben szenvedek. Gyógyszer a doki szerint nem kell rá, hisz még nincs veszélyes fázisban, csak figyelni kell a helyzetekre és arra, hogy nem szabad lesüllyedni...
ez ilyenkor nagyon nehéz... félek és szorongok... a szívem félrever, a sírás kerülget és azt kiáltom magamban, hogy MIÉRT? Miért pont belém kellett taposnod? Miért nem találtál más ürügyet a távozásra???

Hogy mi is történt?
Ami oly sokszor... már kisiskolás korom óta kísért... összebarátkozom néhány emberrel... kiadom magam, a "szolgájuk" leszek, aztán mikor megunnak, belémtaposnak és elhajítanak...

De pontosan...
Már több mint egy éve, hogy felfedeztem a második csíkot is a terhességi teszten. Jó szokás szerint kerestem egy közösségi oldalon olyan fórumot, akik körülbelül ugyanakkor szülnek, mint én... beszélgettünk, barátkoztunk... minden haladt a maga útján...
Többször éreztem úgy, hogy fáj, amit nekem mondanak, vagy nem szabad kimondani az érzéseimet... párszor sikerült, párszor nem... nagyon lelkis vagyok... azt hittem, így fogadnak el... aztán történt pár eset, ami felbolydította a tyúkólat... az egyik tagról kiderült, hogy kamu... egy kisbaba távozott közülünk... egyre többünkön jöttek ki a babázás fáradalmai... összejöttek a frontok és hormonok...
Aztán egy nap úgy éreztem, hogy a gödör mélyén vagyok... nagyon bántott, hogy nem értem a férjem viselkedését és mivel ott és azonnal nem tudtam vele megbeszélni, elkezdtem kombinálni... viszont ez kihatott a fórumhozzászólásaimra is...
inkább nem akartam írni, így próbáltam visszakozni, de láttam, hogy többen írják, hogy mondjam el, mi bánt...
hosszú volt... és sokrétegű... nem vártam tanácsot, csak egy-két fejsimogatást... hisz odaírtam, hogy beszélni fogok a férjemmel erről...

Nem hiszem, hogy én tehetek arról, ha tovább foglalkoztak vele, mint kellett volna... és nem hiszem, hogy az én hibám, ha emiatt az egyik csaj kérdésére nem kapott választ... hány kérdést tettem fel énis, amire nem kaptam választ? sok százat... de úgy gondoltam, ha ők nem, majd más ad...

Másnap robbant a bomba... mi elmentünk csavarogni és addig jöttek ketten, akik elkezdtek széthúzni. először senki sem értette, hogy miért, aztán megmondták: mert viri panaszládának használja a fórumot... valamint nem csak a babájáról mesél, hanem a nagyobb fiáról, férjéről, anyósáról is...
Dehát ez nem együtt van? hisz mama nélkül nincs baba... meg apa nélkül sincs...

De a legegyszerűbb számukra az volt, ha majd engem jól bűnbaknak kiáltanak ki és elmennek.
Ó Istenem, hogy én hányszor voltam bűnbak... az anyámnak, amiért rossz az élete, a nagyfiam apjának, amiért megvert és megalázott... és már megint én ...

Most sírok...

Sok ez így nekem...
A fórumra visszajárok... szépen lassan átszívárognak oda a lányok. Van aki bevallja és van aki nem... de azért engem tovább használnak, kérdeznek és a természetemből adódóan nem hajtom el őket melegebb éghajlatra...

Pedig úgy odamondanám, hogy elvileg az egyik szakadár is bérszámfejtő? miért nem kérdezitek őt? miért nem őt nyaggatjátok a "mennyi lesz az ellátásom, ha ennyi volt a bérem?" kérdéssel??? ráadásul könyvelő is, ergó "felsőbbrendű", mint én, az egyszerű tb-s... vagy mikor a kicsivel kapcsolatban: tedd fel ott a kérdésedet... én nem válaszolok... hisz ott is vannak többgyerekes anyukák... SŐT!...
Helyette inkább tudathasadást szenvedek és beleőrülök...

Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége... de talán az lenne a legjobb, ha egy időre hanyagolnám...

Na ez most jó hosszú lett... :(
 

 


 

Címkék: nlc

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viriiserez.blog.hu/api/trackback/id/tr362093004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timocka 2010.06.19. 21:49:11

Viri!

A fórumra nem írhatom meg, mert már lezártátok a témát. Sajnos nagyon rosszul alakult az elmúlt két napom, úgyhogy felhívni nem tudtalak, amit még egyszer kihangsúlyozok, nagyon sajnálok.
Az, hogy kettészakadt a fórum szerintem nem baj. Akik elmentek közülünk, új fórumot létesítettek, azok nem is hiányoznak, nem kell a pocskondiázásuk. Ellenben nagyon sajnálom, hogy nem elég, hogy padlón vagy, ezt még fel is használják, arra, hogy elmenjenek, alapítsanak egy másik fórumot, ami csak róluk szól. Amennyiben ott is többen lesznek és megint nem ez a két személy lesz a középpontban, úgy megint borítják a bilit, megint megbántanak egy embert. Remélem, akik mindkét fórumon vannak, hamar rájönnek, hogy nincsen erre idejük és döntenek. Egy két embernél remélem, hogy nem mellettünk.

Nagyon remélem, így szombat éjjel felé, hogy a valódi ok, ami miatt ki lehetsz borulva és amit ténylegesen orvosolni kell, az lassan megoldódik.

viraeg 2010.06.20. 18:01:23

Timcsi!

Köszönöm... én is remélem, hogy minél hamarabb megoldódnak a problémánk...

A visszahívásra már mondtam, hogy nem baj... :) csak és kizárólag akkor hívj, ha neked is jó az időpont :)
süti beállítások módosítása